לשנה החדשה, מדיטציה מדהימה לשחרור, והתחלות חדשות
מומלץ לתרגל 9 דקות, אבל גם אם תתחילו עם פחות זמן תוכלו לאט לאט להגיע לזמן הרצוי..
תנו לעצמכם הזדמנות חדשה להשתחרר מהרגלים ורגשות שכבר לא משרתים אתכם, נכון שבהתחלה תנוחת היידים יכולה להכאיב, במיוחד אם אתם לא רגילים לתנוחות יידים של קונדליני יוגה – אבל זה שווה את זה !! המדיטציה (קריה) מחדשת אתכם מבפנים ברמת התאים, ומחברת אתכם לחוכמה הפנימית שלכם, תרגישו חדשים ומלאי אנרגיה.

בישיבה פשוטה, גב זקוף, להרים את יד ימין ולעשות אגרוף בכף היד כאשר האגודל בחוץ סוגר את כף היד, אצבע ראשונה (יופיטר) בחוץ מצביעה למעלה.. עשו את אותו הדבר עם יד שמאל אבל העבירו אותה למטה ואחורה מאחוריכם כך שנראה שהיידים כמו חץ כאשר הלב ממש באמצע החץ.. כתפיים רגועות משוחררות,
להתחיל לנשום נשימות ארוכות ועמוקות – עיינים יהיו עצומות ומסתכלות למטה דרך הסנטר …כאילו מסתכלים החוצה דרך הסנטר ..(הסנטר הוא המרכז הרגשי שאחראי על איזון הרגשות בתוכנו) – לנשום בתנוחה הזאת – 3 דקות נשימות עמוקות.. אחרי 3 דקות להוציא את הזרת (האצבע הקטנה)..ולהמשיך לנשום.. לא להוריד את היידים.. אחרי עוד 3 דקות (6 דקות מתחילת המדיטציה – לפתוח את כל היד ולהמשיך לנשום עוד 3 דק.. לסיים להוריד את הידיים ולהרגע.

(מומלץ לשבת ליד שעון טיימר לדיוק מירבי)

https://www.youtube.com/watch?v=7NWR3JByGB4

גבי ברנשטיין מורה מניו יורק מדגימה את המדיטציה

https://www.youtube.com/watch?v=L2RCNS1qvb8

גורומוק מורה בכירה מארה”ב גם מדגימה את המדיטציה (קריה)

מומלץ לנסות להתחייב לעצמכם לתרגל 40 יום – 9 דקות ותראו לבד מה תרוויחו… אשמח לשיתופים על החוויות שלכם מהמדיטציה..

תודה ושנה משובחת מלאת ניסים וימים טובים.
וירו

קובץ להדפסה עם הסבר: LongevityKriya